Aktualności

Letnia szkoła Społecznej Akademii Nauk

« wróć

Tematem warsztatu jest personal branding i jego praktyczne zastosowanie w biznesie. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego tak ważny jest wizerunek i pierwsze wrażenie w sytuacjach zawodowych (podczas prezentacji, spotkań i negocjacji) oraz jak wykorzystać je w praktyce. Jak zwiększyć swoje szanse na rynku pracy i jak efektywnie zarządzać zespołem z wykorzystaniem narzędzi z obszaru personal brandingu.

Warsztat poprowadzi: Agnieszka Nowakowska

Wykładowca Public Relations, Komunikowania w biznesie, Komunikacji interpersonalnej i Zintegrowanej Komunikacji marketingowej. Praktyk. Manager PR i komunikacji z 17-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty dla ponad 60 marek – z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego. Absolwentka Dziennikarstwa na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego [Marketing Medialny i Public Relations] oraz studiów doktoranckich na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas kursu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

Co to jest personal branding?

Czym jest marka osobista? Czy łatwo ją zbudować?

Działania strategiczne w budowaniu marki własnej. 7 najważniejszych punktów.

Kiedy należy zacząć świadomie budować swój brand? Na co zwracać uwagę, a czego kategorycznie unikać?

Jak znaleźć swoje USP i jak je komunikować?

„Pierwsze wrażenie” jako narzędzie służące efektywności w biznesie. Face-to-face czy na papierze?

Jakie jest 10 kluczowych zasad savoir vivre’u w biznesie?

Jak efektywnie trzymać stery w ręku? Czyli personal branding a zarządzanie.

Jak wyróżnić się spośród konkurentów – czyli personal branding a rynek pracy.

Jak sprawić, by spójna komunikacja siebie stała się naszym atutem w biznesie?