Microsoft Office 365 dla Studentów SAN (instrukcja logowania)
Microsoft Office 365 dla Studentów SAN
Usługa Microsoft Office 365 dla wszystkich Studentów Społecznej Akademii Nauk
INSTRUKCJA LOGOWANIA
https://sway.office.com/QIvln4cwh2QL7Noc
Mamy wielką przyjemność ogłosić udostępnienie usługi Microsoft Office 365 dla wszystkich studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Społecznej Akademii Nauk.
Usługa ta daje możliwość korzystania z bogatego pakietu internetowych aplikacji takich jak: Word, Excel, Onedrive, Onenote, Outlook, Powerpoint i wielu innych. Studenci otrzymują również skrzynkę pocztową w domenie @student.san.edu.pl o pojemności 50 GB.
Nasi studenci i słuchacze studiów podyplomowych mogą korzystać aż z 5 TB przestrzeni na dane w chmurze Onedrive. W niedalekiej przyszłości planujemy ułatwić dostęp do innych systemów i aplikacji używanych w Społecznej Akademii Nauk. Dane logowania zwane identyfikatorem "SANet" będą umożliwiały logowanie przy użyciu jednego zestawu poświadczeń.
Jeden identyfikator SANet, jedno hasło, możliwość dostępu do wielu systemów.
Warunkiem korzystania z usługi Microsoft Office 365 jest posiadanie statusu studenta lub i słuchacza studiów podyplomowych Społecznej Akademii Nauk i aktywnego identyfikatora SANet. Użycie identyfikatora SANet do logowania na stronie internetowej https://office.com oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
Regulamin usługi Microsoft Office 365 w domenie student.san.edu.pl
Pełna funkcjonalność usługi powinna być dostępna w ciągu kilkunastu minut od pierwszego logowania. W szczególnych przypadkach konfiguracja może się przedłużyć do kilku godzin.
Zasady zapisu audio-wideo Office 365
Studencie - jeżeli chcesz nagrywać – musisz mieć zgodę.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nagrywanie, kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, zdjęć, grafik i wykładów w aplikacji TEAMS oraz STREAM w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsze komunikatory podlegają ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2020, poz. 288), wszelkie osoby reprodukujące treści, tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej.
Logowanie do Microsoft Office 365
Aby skorzystać z usług Microsoft Office 365 należy wejść na stronę do logowania: https://office.com
Dane logowania:
- identyfikator SANet: numeralbumu@student.san.edu.pl
Przykład: identyfikator SANet dla studentów: 123456@student.san.edu.pl
Przykład: identyfikator SANet dla słuchaczy studiów podyplomowych: SP123456@student.san.edu.pl
- hasło startowe (pierwszego logowania): imię matki (wielka literą) pełen rok urodzenia oraz dwucyfrowy miesiąc urodzenia
Przykład: hasło startowe: Anna198006 (co oznacza, że imię matki studenta to Anna, rok urodzenia studenta 1980, a miesiąc urodzenia to czerwiec 06)
UWAGA! Po pierwszym zalogowaniu system poprosi nowego użytkownika o zmianę hasła.
Hasło – Wymagania
Podczas pierwszego logowania niezbędne będzie ustanowienie własnego hasła według poniższych zaleceń:
Wymagania dotyczące hasła do identyfikatora SANet:
- Długość minimum 8 znaków.
- Hasło nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki.
- Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, nazwy użytkownika
- Hasło nie może zostać zmienione na takie samo jak poprzednie
- Wymagane znaki w haśle:
- małe litery
- wielkie litery
- cyfry
- opcjonalnie znaki specjalne
Aktywacji konta i zmianę hasła można przeprowadzić:
- pod adresami: https://office.com/ podczas pierwszego logowania do Usługi,
- https://intranet.san.edu.pl/ a następnie ikona Zmiana hasła SANet
Pomoc techniczna
Społeczna Akademia Nauk zapewnia możliwość korzystania z usługi poprzez utworzenie i administrację kontami użytkowników. Niezbędna pomoc* w zakresie aktywacji konta i korzystania z usługi Office 365 dostępna jest w Centrum Informatycznym SAN pod adresem e-mail: helpdesk@san.edu.pl
Centrum Informatyczne SAN
Pon-Pt: 8.00-17.00
e-mail: helpdesk@san.edu.pl
*Problemy natury technicznej oraz błędy dotyczące działania usługi lub aplikacji prosimy zgłaszać bezpośrednio do firmy zapewniającej infrastrukturę do działania usługi:
Microsoft Sp. Z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
POMOC TECHNICZNA
https://support.microsoft.com/pl-pl/contactus/ https://support.office.com/pl-pl/
Usługa Microsoft Office 365 dla wszystkich Studentów Społecznej Akademii Nauk
INSTRUKCJA LOGOWANIA
https://sway.office.com/QIvln4cwh2QL7Noc